Job 30 van 38


Report this listing

Solliciteren



Payroll Manager


Functie

Werkplek

Als Payroll Manager sta je aan het hoofd van de Personeelsdienst van AZ Turnhout, waar dagelijks 12 teamleden klaar staan om onze ruim 2000 medewerkers te adviseren rond al hun vragen m.b.t. personeelsadministratie en payroll. Deze dienst is gevestigd in ons administratief gebouw, gelegen naast campus Sint-Elisabeth maar werkt campus overschrijdend.

In AZ Turnhout bieden we je de mogelijkheden van een groot ziekenhuis, gecombineerd met de gezelligheid van een klein ziekenhuis. Door onze grootte kunnen we inzetten op verschillende specialisaties en voortdurend investeren in nieuwe technologieën en innovaties. Zo bieden we onze medewerkers talloze leerkansen en doorgroeimogelijkheden. Maar wat ons echt onderscheidt is onze warme, gemoedelijke sfeer. We vinden het belangrijk dat niet enkel patiënten maar ook medewerkers zich Gast voelen in ons Huis.
In 2026 beginnen we te bouwen aan ons ‘Gasthuis in het groen’: een gloednieuw ziekenhuis op campus Sint-Jozef waar we alle diensten van de huidige twee campussen samenbrengen.

Functie

  • Je staat in voor het coachen en aansturen van 12 teamleden. Je haalt het beste in hen naar boven, superviseert alle activiteiten en biedt richting, structuur en ondersteuning waar nodig.
  • Samen zorgen jullie er voor dat alle AZT-medewerkers en artsen professioneel begeleid en ondersteund worden bij de personeelsadministratie & allerhande vragen én staan jullie in voor de tijdige & correcte uitbetaling van de lonen.
  • Je hebt daarnaast een belangrijke rol in de verdere digitalisering en optimalisering van de personeelsadministratie. Je bekijkt processen op een kritische manier en zorgt voor de initiatie en opvolging van projecten die continue verbetering mogelijk maken. Hiervoor werk je nauw samen met je team, de medewerkers personeelsbeleid, andere diensten binnen het ziekenhuis en de HR directeur, aan wie je rapporteert.
  • Je volgt sociale en andere wettelijke reglementering op, interpreteert wijzigingen en verzamelt, indien nodig, bijkomende informatie om de reglementering toe te kunnen passen in de personeelsadministratie. Dit bespreek je met en/of verduidelijk je naar je eigen medewerkers zodat zij met kennis van zaken kunnen werken.
  • Je onderhoudt goede contacten en faciliteert de samenwerking met externe partners in functie van je werkdomein.
  • Je werkt voltijds.
  • Je werkt in daguren (glijtijd) en er is geen weekendwerk.

Meer info?

Neem gerust contact op met Keyne De Backer, Directeur HR (tel. 014/ 40 69 68).

Solliciteren

Solliciteren kan tot en met 28 april 2024 uitsluitend hier online. Gelieve je CV en motivatiebrief zeker aan je sollicitatie toe te voegen.

Jouw profiel

Profiel

  • Je bezit een masterdiploma (HR, Psychologie, Rechten, Economie, …) of beschikt over een bachelorsdiploma Personeelswerk én leidinggevende ervaring.
  • Je kan terugblikken op een aantal jaren relevante ervaring, bij voorkeur in een leidinggevende functie. Ervaring in de zorgsector is een extra troef.
  • Je beschikt over een grondige kennis van sociale en andere relevante wetgeving.
  • Je bent communicatief vaardig, empathisch en bezit sterke People management skills.
  • Je bent analytisch ingesteld en houdt gemakkelijk overzicht, ook op complexe materie.
  • Je bent gericht op innovatie en weet anderen te motiveren in veranderingstrajecten.
  • Je werkt zelfstandig, efficiënt en kwaliteitsvol.
  • Je bent stressbestendig, gaat uitdaging en initiatief niet uit de weg en krijgt energie van je bij te scholen in het werkdomein.
  • Je kan goed overweg met informatica-technische toepassingen.
  • Je kan je helemaal vinden in onze BIOS-waarden, welke je terug vindt op onze website!
  • Meewerken aan het opstellen van de strategische doelstellingen van de organisatie
  • Controleren of de wettelijke en reglementaire verplichtingen juist toegepast worden
    Gepaste maatregelen nemen
  • HR-activiteiten aansturen: Personeelsadministratie
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Administratief beheer van de werktijd
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Beheer van salarissen
  • Maatregelen met betrekking tot het arbeidsrecht uitvoeren (syndicale vertegenwoordiging, disciplinaire procedures, ontslagprocedures, ...)
  • De personeelsadministratie superviseren
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Opstellen en beheren van personeelsfiches
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Individuele dossiers van werknemers beheren (vakantiedagen, bedrijfsgeneeskunde, ...)
  • Procedures en tools uitwerken en aanpassen voor de opvolging en het beheer van het personeel binnen de organisatie
  • HR-activiteiten aansturen: Lonen
  • Een dienst of een organisatie leiden
  • Het personeelsbeleid uitwerken volgens de strategische doelstellingen van de organisatie
    Actieplannen opstellen
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • Personeelsbeheer coördineren en dienstverantwoordelijken adviseren

Aanbod

Wij bieden jou

  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een uitdagende en aangename werkomgeving met een ‘BIOS’ werksfeer.
  • Een evenwichtig loonpakket, overname van relevante jaren anciënniteit, aangevuld met tal van extralegale voordelen (o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fiets- en/of kilometervergoeding) en een uitstekende verlofregeling (± 40 dagen).

Solliciteren